Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox!

Ga naar beneden

Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox! Empty Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox!

Bericht van Gast 13/9/2008, 15:31

Hallo leden,

vanavond is er in de chatbox om 7 uur een spel, namelijk een wie is het spel,

ik neem een bekende persoon in mijn hoofd en geef één hint, en binnen een bepaalde tijd, 2 minuten of zo, moet iedereen die meedoet met het spel, die persoon proberen te raden.

Ik geef in die 2 minuten nog 3 of 4 andere hints weg, zodat je een beetje meer in de goede richting komt, degene die als eerst de goede persoon noemt, wint.

We doen dat dan 10 keer, aan het eind kijk ik wie de meeste potjes goed had, en degene die de meeste goed had krijgt 100 punten bij zijn profiel! We doen dit dan elke zaterdag om 7 uur, en soms doe ik het maar soms ook slytherin of admin of alledrie Razz.

Het spel kan ook soms veranderen.

Jesse RazzVery Happy;)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox! Empty Re: Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox!

Bericht van Pingwing 13/9/2008, 18:26

Ik doe mee Wink
Pingwing
Pingwing
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 691
Leeftijd : 28
Punten balk :
Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox! Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox! Right_bar_bleue

Registration date : 02-05-08

Mijn Paspoort:
Geslacht: Mens
Partner: Paris Hilton
Leeftijd:

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox! Empty Re: Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox!

Bericht van Gast 13/9/2008, 20:35

Goed spel voorbij!
Duss.. slotje.

*Close*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox! Empty Re: Vanavond om 7 uur: Wie is het spel in de chatbox!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum